Nekad Aland.K | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aland.K

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130428547/

Ditt Hex-ID: 110000145bf4483

Vad är din discord tagg? KURDEN136#7402

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: aqglsm Anledning: Sunt förnuft, snor bil hur som helst på piren, går runt med mask, SKÄRPNING Går ut om: 4 dagar 8 timmar 32 minuter Placerad av: 320master

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ska vara helt ärlig så vet jag inte då det ej va jag som spela

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingen anning då det ej var jag som spelade då jag endast vet det som stod i bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tror ej att det var en felaktig ban men det var min kusin som va hemma hos mig och fick spela på min extra karaktär

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte vad jag blivit bannad för men säkert pg eller något sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hållit koll på min kusin som spelade

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara närvarande när någon annan seplar med min dator då jag kan drabbas av deras handlingar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Du är fortfarande ansvarig över vad som händer på ditt konto. Dessutom är det inte tillåtet att andra än dig själv spelar på samma konto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka