Nekad Aland.K | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aland.K

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aland

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2006

Vad heter du på discord? Aporio#7402

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nästan varje dag vardagar typ 2-4h och helger 8+ h

Hur länge har du spelat på Unive? sen ungefär mars tror jag

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Rpa som vanligt men när någon bryter ett regelbrott som är uppenbart kickar jag dem eller sparar klipp och skickar till en staff

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa server och göra det jag kan för att göra de ska bli roliga scenarion

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle självklart klippa hela tiden så ifall något händer rapportera de till staffs och annars bara rpa som vanligt men när någon bryter ett regelbrott som är uppenbart kickar jag dem,

Varför ska just du bli servervakt? Känner att jag har en bra plats där det behövs servervakter på unive eftersom jag är krim och det kan skapa roliga och bra scenarion

Varför vill du bli servervakt? Vill kunna hjälpa servern på dem sätten jag kan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har ganska okej kunskaper plus att jag känner 2 servervakter som skulle kunna hjälpa mig ifall jag ej kan något

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja de har jag de var powergaming tror jag 2 gånger under sommarlovet men efter det tror jag inte det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej endast unive och har endast spelat på unive dem senaste 4 månaderna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka