Nekad Alan | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad är ditt discord namn? hans2021_

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2023

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Hans Anderson, och jag är 30 år gammal. Jag har fyra bröder, och de är alla framgångsrika inom finans. Tyvärr förlorade jag mina föräldrar i en fruktansvärd bilolycka när jag var ung, och mina bröder och jag fick klara oss själva. De är i åldrarna 25-40 år. Jag har ännu inte lyckats nå samma nivå av framgång som mina syskon och är för närvarande arbetslös. Jag letar aktivt efter ett praktiskt jobb som mekaniker eftersom jag älskar bilar. Jag brinner verkligen för att meka med äldre fordon, och min största dröm är att arbeta med bilar dagligen och äga min drömbil, en Saab 9-5.

Jag är en social person och spenderar mycket tid med mina vänner och min familj. På lördags kvällar går jag ibland ut för att träffa nya människor. Jag är även mycket lojal mot mina närmaste och kära. Min far hade alltid drömmen om att bli mekaniker, men han gick bort alltför tidigt och kunde aldrig förverkliga den drömmen. Nu försöker jag uppfylla hans dröm och följa i hans fotspår genom att bli mekaniker eller nå höga höjder inom fordonsindustrin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra social rp, och väldigt väll utvecklade scenarion. Och ta allt seriöst samt gå efter reglerna!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut som gynnar den andra sidan eller motståndaren

Hur hittade du Unive? Har spelat här förut!

Nekad, ogiltig födelsedatum skriv ett giltigt födelsedatum och ansök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka