Nekad Alan | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199380242841

Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad är ditt discord namn? ALANS❤🔫#8627

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Alan han kommer att vara snäll och omtänksam mot andra karaktärer. Alan största mål är att göra skillnad i samhället. Alan när han ser någon mår dåligt och inte ha det så kul då brukar Alan gå fram till dem och snacka och göra så att dem står upp på tårna att dem blir väldigt glada. När Alan var 3 år gammal då var han med i en bilkrasch där det var en bil som kom och körde väldigt fort och då skulle Olles pappa köra av vägen då körde den bilen som körde i typ 300kmh in i oss och då flög vi rätt in i ett hus. han som körde in i oss flög ner i vattnet bredvid men han kom ut ur bilen och det visade sig att han hade en polis efter sig. Min Mamma blev allvarligt skadad och min pappa var en sjuksköterska så han försökte hjälpa till men han blev medvetslös. Det sista jag kommer ihåg var att det kom ambulanser och brandmän och poliser. Ambulanserna körde oss till sjukhuset och min mamma avled på sjukhuset men pappa och Alan syster överlevde. Det är därför Alan vill hjälpa till i samhället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med riktigt bra rp nivå , kreativa scenarios som är väll tänkta, jag går efter sunt förnuft , och tror att jag kan hjälpa servern så den kan bli 100 gånger så bättre som den redan är! Jag tycker att ni behöver ni behöver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt riktig hög rp nivå , rpar efter sunt förnuft , hittar på kreativa realistiska scenarion osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innerbär att man INTE alltid måste vinna ett scenario man vill ju att båda parterna ska ha det roligt liksom, inte bara jag eller han man få hitta på kreativa sätt för att göra så att båda har det kul!

Hur hittade du Unive? Såg den på kändaste servrar I HELA NORDEN!!!! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka