Accepterad Alan | (Hugge)Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Löser senare

Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Vad är ditt discord namn? ALANS#9999

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Alan växte upp på gatan i grove street tillsammans med hans två bröder och hans ensamstående far vid namn Luca. Alan älskade far Luca var en känd tungt kriminell man som försörjde sig och hans tre barn med hjälp utav rån, drog affärer och även mord men dessa kriminella handlingar skulle tillslut få ett stopp när han under ett rån blev gripen och dömd till ett långt fängelse straff. Denna domen gjorde även att alla hans tre söner blev tvångsförflyttade utav socialen till olika fosterhem. Redan där och då så svartnade det för Alan och han fylldes med mer och mer hat för vare dag som gick hos sin fosterfamilj eftersom att han varje dag fick utstå trakasserier av föräldrarna och mobbning av deras barn. När Alan fyllde 16 år så släpptes han från socialen eftersom att han pappa då släpptes från fängelset och Alan flyttade återigen hem till honom. När Alan kom hem till sin far så började han att hänga med sina barndomsvänner som allihopa fallit in i det kriminella livet detta gjorde så att Alan också gjorde det, Han började att röka på och råna personer men även med smash n grabs och snart hade Alan gjort sig ett namn inom den undre världen och han blev snart pengar blind vilket gjorde att han inte kunde sluta göra kriminella handlingar för små summor pengar. Alan blev ökänd som sonen till Luca, den killen i staden som var mest hungrig efter jobb och även som grabben med störst potential att bli en framgångsrik kriminell vilket gjorde att han blev mycket känd och omtyckt inom den undre världen. Men jakten efter pengar och framgång fick ett snabbt slut för Alan när han skulle göra sitt första stora rån, någon hade tjallat och när han och hans kompanjoner klev in i banken med var sitt automat vapen så stod redan polisen där och väntade på dom så det var bara för Alan och hans vänner att lägga ner sina vapen och låta sig bli gripna och transporterade till första bästa cell. Alan blev dömd till ungdomsvård i 1,5 år eftersom att han under tiden när rånet begicks så var han endast 17 år. Nu har Alan avtjänat sitt straff och är återigen på fri fot och redo att starta om från ruta nummer ett och skapa sig ett namn inom den kriminella världen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en bra och väl utvecklad "rp", med välutvecklad "rp" menar jag att t.ex om jag börjar på falck och jag lagar en bil så kommer jag dra ut på min /me genom att skriva, /me öppnar huven, felsöker, hittar fel, skruvar bort skruv 1,2,3 osv... sen kommer jag hämtar alla delar och ta bort de gamla och sätta dit de nya sen skruvar ihop.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ? Jag kan bidra med väldigt bra rp, välutvecklad rp, jag kommer troligtvis köpa krim och kanske till och med köpa ett gäng då jag varit boss på denna server 3 gånger innan, och då är jag ganska erfaren inom rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte alltid behöver vinna ett scenario. Till exempel om du blir kidnappad så måste du lyssna på instruktioner från kidnapparna. Så du gör i riktiga livet så ska du göra i Unive som jag kommer va med och bidra på.

Hur hittade du Unive? Såg den på kändaste servrar i hela NORDEN!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka