Inaktuell AlakDraykoo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlakDraykoo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? AlekDraykoo#1054

Vad är ditt hexid? 110000157fb3dce

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det är oftast folk varje dag som ansöker till medlemskap eller något annat och ibland är det inte så många som kan vid den tid punkten så då vill jag hjälpa till med det. Jag vill kunna göra mer saker så att jag inte blir så uttråkad. Jag vill också ha mer ansvarigheter och jag vill hålla mig sysselsatt. Mitt största mål på servern är att bli staff. Jag gillar att titta genom massa ansökningar för att kolla vad folk skriver om och på senaste tiden har jag haft ganska tråkigt så jag har jag velat vara staff eftersom att det har verkat som att det är kul och jag gillar att ta större ansvar. Jag vill hjälpa folk som är icke medlemmar att bli medlem för jag kommer ihåg att när jag blev det så vart jag jätte glad och jag hoppas att andra också kan bli glada om de får whitelist.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig då jag har tidigare varit medlems ansvarig (på annan server) och har mycket tid att spendera på att vara medlems ansvarig och jag har tidigare experience på att vara medlems ansvarig och jag jobbar på som en maskin och röjer igenom ansökningar som ingenting för jag tycker dett är något kul och näe jag har kul så kan jag göra vad som hels utan att bli uttråkad (nästan) och det var därför jag ansökte förra gången, jag är även snäll och beter mig mot alla jag möter.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som man själv vill bli bemöten

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att Spelaren har mer Förmågor ingame t.e.x Lagligt Jobb kunna Skriva Twitter osv

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag ska se till så att alla spelar seriöst och följer alla regler. Man ska veta alla grundregler om man är medlem. Man ska veta reglerna som t.ex. VDM, RDM, sunt förnuft, power gaming, copbait osv. Man ska ha bra rp och inte typ lämna under ett scenario/combat logga för att man vill slippa åka fast och man ska spela som om det vore verkligheten.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv på Forumet samt muntliga jag kommer va en aktiv person varje minut och kolla så folk inte kopierar osv

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag kommer jag va inne

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? ja samt spelar jag bara på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka