Accepterad alahidwi | Ban Överklagan [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

johnpork1

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199244226607/

Ditt Hex-ID: 11000014c87b02f

Vad är din discord tagg? johnpork#3041

Vem var det som bannade dig? bollpod

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-29 205051.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade på piren och jag gjorde lite fel och sånt men jag sprkade hunden för att den bet min kompis och jag ville inte att min kompis skulle bli medvetslös eller nåt sånt så jag skyddade min kompis och visst det kankse va lite fel av mig och det vet jag och jag ångrar de men jag lovar att det händer aldrig igen och det lovar jag dig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på piren och chillade där sen så ser jag att en hund bet min kompis och du så sparkar jag hunden för att jag inte vill att den ska döda min kompis sen lite senare så ser jag ägaren av hunden och han sitter i sin bil och jag går fram till han och undrar vrf han inte gjorde något och då säger han bara mssor av saker om min morsa så då sparkar jag på hans bil och lite efter de så ser jag barnet som hade slagit mig förut med basbolträ och han hade slagit ner min kompis och då sparka jag han för han försöker slå mig med baseboll trä visst det va lite lalligt men jag vet att de jag gjorde va fel och jag kommer aldrig att göra om de och det lovar jag dig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va rätt att han banna mig men de jag tycker va lite fel att han inte bannade barnet som lallade sönder och slog sönder all med basebollträ och jag tycker de bara är tråkigt att han ska banna mig men det va rätt att han banna mig för det jag gjorde va ju fel och man ska ju inte lalla runt på unive och det ångrar jag att jag gjorde men det kommer inte att hända igen och det kommer jag lova för jag vill bara ha bra rp på unive. och jag ångrar verkligen och jag ber om ursäkt för de. men nu vet jag att man inte ska gå runt och lalla på piren

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla men några va för att jag hade slagits på piren eller att jag har fear rpat eller nåt sånt och den här banen va för att jag lallade på piren och jag ber så mycket om ursäkt och jag tänkte verkligen inte på de jag trodde bara att jag rpade helt okej men nu vet jag att de va lalligt och jag kommer aldrig göra om de för jag vill bara ha en bra rp på unive och bollpod jag kommer lova dig att jag aldrig kommer att lalla och jag ångrar verkligen att jag gjorde de men snälla ge mig en chans och det händer aldrig igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att lalla så kunde jag bara ha gjort ett bra scenario eller haft bättre rp så de inte blev lalligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska lalla på piren eller nåt sånt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag kommer ge dig en till chans. Vill inte se detta igen.

Tillbaka