Nekad alahidwi | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johnpork1

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad heter du på discord? johnpork#3041

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - Fredag: 17.00 - 21.00 fredagar är det till 01.00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit på servern typ 2 år men slutade ett litet tagg men nu började igen och fick tillbaka mina 2020 och 2021 medlem roller och sånt

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att ta bild men har typ 20 bans men många va ifrån när jag började och rpa sen några meta och fearrp och powergamming annars bara felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. de ska bara rpa som vanligt och kolla om allr är som de ska vara om man kankse är i scenario och nån dör av bugg så kan man ju revva så man kan fortsätta med scenariot eller om man är på piren och är där och man ser massor av lallar så kan man ju banna de för att de lallar. men man ska inte gö så mycket man ska bara rpa som vanlig och om man ser saker som är fel så kan man ju försöka att fixa de eller om man ser en bil mitt på vägen så kan man ju dva den så ingen annan kör in i den elller nåt sånt.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill ta extra ansvar och hjälpa servern liksom om jag ser folk lalla så kommer jag ge de en sv ban så de lär sig att man inte ska gå runt och lalla sen så vill jag de för jag är polis och sen om folk håller på att copbaita så kan jag ju banna de eller om det kankse har hänt ett bugg så nån dog så kan jag ju revva de så scenariot fortsätter och så vi inte behöver vänta på att en staff ska revva de.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.e.x om jag skulle använda toggleid för att se folk i scenario liksom genom väggar eller nåt sånt så jag liksom vet vart de är eller om jag skulle dö i ett scenario och sen bara revvar mig själv och om man gör detta så ska man få ban för man ska verkligen inte abusea för att man är servervakt man ska bara använda de när man behöver permsen. och jag kommer absolut inte abusea jag kommer bara använda de när jag ska använda permsen i rätt tillfälle

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka