Accepterad aladin4501 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aladin4501

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Jakobsson

Vad är ditt discord namn? aladin4501

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Lundgren , 27 ÅR

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? öppen person, engagerad, seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Frank Lundgren växte upp i ett tufft område i Sverige där han hade det svårt både socialt och med pengar. Hans föräldrar var unga och hade dålig ekonomi och Frank såg ofta våld hemma. Som tonåring hamnade han i problem med lagen var med i småbrott och umgicks med fel personer. När han var 18 år fick han en allvarlig varning från polisen vilket blev en väckarklocka för honom. Efter flera år på ungdomshem började Frank ändra sitt liv. Han började studera för vuxna och fick stöd av en mentor en före detta polis som hjälpte honom att förstå sin potential. Frank insåg att han ville hjälpa andra som haft det svårt och bestämde sig för att bli polis. Franks största mål är att bli polis och använda sin bakgrund för att förstå och hjälpa människor i jobbiga situationer. Han vill inte bara straffa brott utan också stoppa dem i förväg och stötta dem som hamnat snett. Trots de hinder han kommer möta på vägen är Frank fast besluten att följa sin dröm om att göra något bra för samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en positiv inställning och en vilja att lära mig. Jag kommer att försöka spela min roll så bra som möjligt och följa serverns regler. Jag vill skapa bra scenarion tillsammans med andra och göra RP roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte avslutar ett scenario snabbare bara för man inte kommer ”vinna” på det. Jag tycker det är en viktig regel inom rp även fast det inte är det roligaste

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig bruttit mot regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, power gaming, Meta gaming, Sunt förnut,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det går bra

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka