Nekad Aladdin Mousa | Medlem ansökning [Jarre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aladdin Mousa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aladdin Mousa

Vad är ditt discord namn? aladdinxee

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2001

Berätta om din karaktär. 21 årig säljare. Jobbat hela livet. Bor i Västerås.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli en polis då det är min dröm i verkligheten med! Det gör så att det blir roligt att allt är i ordning!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a. Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. b. Toxicitet Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer. c. Personangrepp Undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner. d. Känslig Information / DoXing Respektera andra medlemmars önskan om anonymitet och dela inte känslig information utan deras tillstånd. e. Hotande & Utpressning Undvik hot och utpressning. f. Rasism/Nazism Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön. g. Smutskastning Undvik smutskastning mot andra medlemmar. h. Kritik Ge konstruktiv kritik och undvik nedvärderande, anklagande eller kränkande uttryck. i. Dating Servern ska inte användas som en mötesplats för dejting; vi är här för att spela.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Faktiskt inte! Däremot kollat mycket på youtube såklart!!!!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Med mogenheten som skulle man kunna bidra till det här rp servern bra. Det vill säga, från min sida, är jag väldigt mogen och disciplinerad. Samt, brukar donera pengar till saker jag älskar, vilket detta server kmr säkert bli

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka