Användarnamn: Aladdin
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunnilas
Vad heter du IRL? David
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 1,932 timmar totalt
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag vet hur jag ska sköta de på ett snyggt sätt, Kommer ta en kväll i vecka och kolla vilka som jobbar och inte och ta bort dom då andra ska få chans att få anställning. Då jag vill att alla ska ha de så kul som möjligt. sen vill jag få de till att de är en inne typ hela tiden för både rp och spelarnas skulle. Jag föklara gärna mer sen i muntlig
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som bilförsäljare på colursnet och sen i lite minder servar
Berskiv din karaktär? Tar de gärna i muntligt då jag har dyslexi
Hur ofta kommer du vara inne? aa runt 4 till 9 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope
Har du läst våra Regler? Ajemen
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunnilas
Vad heter du IRL? David
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 1,932 timmar totalt
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag vet hur jag ska sköta de på ett snyggt sätt, Kommer ta en kväll i vecka och kolla vilka som jobbar och inte och ta bort dom då andra ska få chans att få anställning. Då jag vill att alla ska ha de så kul som möjligt. sen vill jag få de till att de är en inne typ hela tiden för både rp och spelarnas skulle. Jag föklara gärna mer sen i muntlig
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som bilförsäljare på colursnet och sen i lite minder servar
Berskiv din karaktär? Tar de gärna i muntligt då jag har dyslexi
Hur ofta kommer du vara inne? aa runt 4 till 9 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope
Har du läst våra Regler? Ajemen