Alabama_wadman | Polismyndigheten Ansökan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alabama_wadman

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 20 Juli 2003

Vad heter du på discord? Bullen#6351

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Just nu har jag 482 timmar på fivem.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara väldigt aktiv som polis. Jag har tid att spela nästan varje dag hela dagen. På helger kan jag sitta och spela runt 12 timmar om ja vill de. På vardagarna kan jag vara aktiv från runt 16:00 till 01:00 kanske lite längre vissa dagar.

Vad heter du? Robert Hansson

Hur gammal är du? 35 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag är simkunnig.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att ja vill vara med att hålla samhället till en trygg plats och kunna hjälpa alla olika människor man möter varje dag. Jag vill och bli polis för att jag vill kunna känna efter en arbetsdag att jag gjort någon nytta i samhället.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är nog att man kan vara med at påverka samhället mer än vad man tror. Ett annan viktig grej att man visar att man finns nära till hand för allmänheten om dom behöver hjälp.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet rätt mycket om yrket då jag varit polis innan ett bra tag i en annan stad i närheten.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som polis i 10 år i en annan stad så jag har mycket erfarenhet inom polisyrket.

Hur är du som person? Jag som person är väldigt lugn och sansad, jag brukar inte bli arg så jätte mycket och försöker använda så lite våld som bara möjligt då våld inte alltid är lösning i detta yrke.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, inte nu för tillfället.

Tillbaka