Nekad Alabama_wadman | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alabama_wadman

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198892002833/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias wadman

Vad är ditt discord namn? Bullen#6351

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Hansson och är 22 år gammal och är just nu arbetslös. Men kommer söka till polisen inom kort. Robert gick linjen samhälle på gymnasiet. Robert känner sig lite deppig eftersom han inte får jobb någonstans och ingen vill hjälpa han med ekonomin. Robert gillar att spela och kolla på fotboll, han har spelat i ett lag när han var yngre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag har spelat ett tag här nu och vill komma mer in i servern. Jag kommer bidra med att försöka få mera att lära som rp och få att rdmare börjar rp mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är många äldre som är run 15-20 som spelar och därmed bättre rp. För på andra serverar är det mer minderåriga som kör och inte kan rpa. Det som är bra med Unive är också ur servern är uppbyggd som är bättre än andra serverar. Och så är det mycket bättre staff på Unive som på andra servrar.

Hur hittade du Unive? Jag börja spela då när det hette Multistaden och har spelat ända sen dess. Det var en kompis kom visa servern och jag tyckte det var kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att jag ska bli stor inom mitt yrke och veta vad jag verkligen kan på denna server. Ett till mål är också att jag ska tjäna mycket pengar så kommer behöva jobba mycket när jag väll får jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att jag ska få personer som inte rp att få dom lära sig vad rp är osv och hjälpa dom på vägen. Kommer också göra så dom rdmar inte gör det mer och börjar med bättre rp istället.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfälligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka