Nekad Alabama_wadman | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alabama_wadman

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198892002833/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias wadman

Vad är ditt discord namn? Bullen#6351

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Hansson och är 22 år gammal, Robert ät just nu arbetslös men ska ansöka till polishögskola inom kort. Robert brukar jobba åt lite olika personer runt om i staden för att hålla en liten inkomst så han klarar sig. Robert brukar inte vara någon kriminell person men har åket dit för fortkörning och våldlöshet i trafik osv. Robert känner inte så många i staden därför han tror polisyrket är bra för han att träffa människor.
Robert gick samhälle på gymnasiet så han kan kommunicera med många människor på ett lugnade sätt. Robert har gjort lumpen och var jägarsoldat på k3. Efter lumpen sökte han till SOG och har varit i Mellanöstern några vändor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har spelat på den här servern länge och kan mycket god rp. Jag kommer bidra med att få flera att rp mer och bättre än att bara rdm.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är många äldre som är run 15-20 som spelar och därmed bättre rp. För på andra serverar är det mer minderåriga som kör och inte kan rpa. Därför tycker jag den här servern är bättre än alla andras.

Hur hittade du Unive? Jag börja spela lite när det hette Multistaden för min kompis visa mig sen har ja spelat lite till och från när jag har haft tid.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska ska bli stor inom mitt yrke och bli jätte erfaren inom mitt yrke.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska lära känna mera människor och spela med människor som jag aldrig spelat med förut för att få bra samarbete.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelade på Avail förut men sluta på grund av för mycket tdm på den servern.

Nekad, utveckla dina mål med ditt rollspelande och varför du ska bli medlem på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka