Vad är din steam profil länk? .
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? 666⛧#6032
Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Albin Ek är en 22Årig Grabb som älskar. Teknik Och vapen. Enda sen han var liten har hans pappa varit polis och hans mamma advokat. Så har har fått följa med mycket. På deras jobb och sett hur dem jobbat. Han har till och med fått prova skjuta med en ak-47a på skyttbanan. Han var uppfödd för att bli. Polis I tidig ålder Nära 15 Började mycket bråk hemma Albin hade adhd så han hade svårt att kontrollera sin ilska. Han kan ngn gång tagit. Sin pappas pistol. och skjutit. Detta läde till En annan familj som kunde ta hand om honom. Han kände sig besviken och drog hämifrån han träffade några grabbar. Som gav han pengar för att leverara väskor. förmodligen knark. Han fick betalt och kunde försörja han och Han bodde i ett övergivet parkeringshus. En dag när han skulle fylla 18år. Så var besöksförbjudet slut på hans föräldrar och dem var ute o letade efter honom. En dag så hitta dem honom. Vid parkeringen. Han blev så arg efter alla dessa år art han sköt båda. Sen dess flyttade han till Unive för att få ett ny start på livet. Hans dröm just nu är att ta över.
Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad därför att när jag spelar RP så går jag in helhjärtat för att göra en så bra RP som möjligt, inte bara för att jag tycker det är kul men också för att stärka RP upplevelsen för de andra i servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? J ag vill bli Whitelistad på just denna servern därför att jag när jag först började spela GTA online för några år sen, utan att ljuga, så tyckte jag att det var mycket roligare att följa lagar och trafikregler än att råna butiker och göra Heister. Därför vill jag bli Whitelistad på denna servern extra mycket för att kunna spela med RP samtidigt som alla andra på servern också gör det, inte som att spela i en GTA online server där alla bara skjuter och dödar mig. Men jag vill även bli whitelistad på denna servern extra mycket för att mina tre kompisar som spelar på denna servern är det och för att jag vill kunna utvecklas i den här servern.
Hur hittade du Unive? Min kompis alvin/lunify körde det provade ich d va fett kul
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka förbättra och förstärka inte bara min utan också de andra i serverns RP upplevelse. D.v.s. att jag ska försöka spela så bra jag genom att följa serverns regler på bästa sätt genom bland annat prata med en viss inlevelse i rösten beroende på vilken situation jag befinner mig i.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Unive is the shit
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? 666⛧#6032
Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Albin Ek är en 22Årig Grabb som älskar. Teknik Och vapen. Enda sen han var liten har hans pappa varit polis och hans mamma advokat. Så har har fått följa med mycket. På deras jobb och sett hur dem jobbat. Han har till och med fått prova skjuta med en ak-47a på skyttbanan. Han var uppfödd för att bli. Polis I tidig ålder Nära 15 Började mycket bråk hemma Albin hade adhd så han hade svårt att kontrollera sin ilska. Han kan ngn gång tagit. Sin pappas pistol. och skjutit. Detta läde till En annan familj som kunde ta hand om honom. Han kände sig besviken och drog hämifrån han träffade några grabbar. Som gav han pengar för att leverara väskor. förmodligen knark. Han fick betalt och kunde försörja han och Han bodde i ett övergivet parkeringshus. En dag när han skulle fylla 18år. Så var besöksförbjudet slut på hans föräldrar och dem var ute o letade efter honom. En dag så hitta dem honom. Vid parkeringen. Han blev så arg efter alla dessa år art han sköt båda. Sen dess flyttade han till Unive för att få ett ny start på livet. Hans dröm just nu är att ta över.
Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad därför att när jag spelar RP så går jag in helhjärtat för att göra en så bra RP som möjligt, inte bara för att jag tycker det är kul men också för att stärka RP upplevelsen för de andra i servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? J ag vill bli Whitelistad på just denna servern därför att jag när jag först började spela GTA online för några år sen, utan att ljuga, så tyckte jag att det var mycket roligare att följa lagar och trafikregler än att råna butiker och göra Heister. Därför vill jag bli Whitelistad på denna servern extra mycket för att kunna spela med RP samtidigt som alla andra på servern också gör det, inte som att spela i en GTA online server där alla bara skjuter och dödar mig. Men jag vill även bli whitelistad på denna servern extra mycket för att mina tre kompisar som spelar på denna servern är det och för att jag vill kunna utvecklas i den här servern.
Hur hittade du Unive? Min kompis alvin/lunify körde det provade ich d va fett kul
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka förbättra och förstärka inte bara min utan också de andra i serverns RP upplevelse. D.v.s. att jag ska försöka spela så bra jag genom att följa serverns regler på bästa sätt genom bland annat prata med en viss inlevelse i rösten beroende på vilken situation jag befinner mig i.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Unive is the shit