Nekad al3xZz | Medlem ansökning [Loke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

al3xZz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198276069171/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? al3xZz#9089

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Al-Hassan och är 20 snart 21 år gammal. Han älskar bilar, racing, drifting och skruva/trimma bilar ligger honom värmt om hjärtat, han är även utbildad mekaniker på gymnasienivå samt pluggat vidare på yrkeshögskolenivå. Ahmed har levt ett "tufft" liv med mycket fester med både det ena och det andra men vill nu ta tag i sitt liv och lägga det bakom sig och sikta framåt. Hans dröm jobb är att jobba på ett ställe där man kan trimma och modda bilar så de går som en klocka och ser sjukt snabba ut. Ahmed är en väldigt lätt och okomplicerad person, han kan prata med allt och alla. Hans konsekvens tänk är inte alltid det bästa och om någon säger att "jag tror inte du vågar" så kommer Ahmed våga. Han säger ofta grejor innan han tänker vilket inte alltid är det bästa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill spela på en mer seriös server och inte en där man blir dödad så fort man kommer in på servern. Jag tror att jag kan tillföra seriös och underhållande rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Era unika scripts och att jag har vänner som spelar här och jag gillar servern och personligen så tycker jag servern bara blir bättre och bättre för varje dag jag spelar på den

Hur hittade du Unive? Har vänner som rekommenderade den här servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha roligt med vänner och hitta på roliga och unika scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med rollspel är att ha roligt med vänner och hitta på roliga och unika scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka