Nekad al3xZz | Chef-jobb ansökan | Unicorn | S1monx

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

al3xZz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Alexander

Vad heter du på discord? al3xZz#6148

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Unicorn har inte varit öppet så ofta den senaste tiden vilket gör att väldigt mycket saker kan utveckla detta jobb på ett positivt sätt. Men jag planerar att ha öppet dagligen med roliga evenemang på helger. Kommer söka seriösa arbetare som brinner för att vilja utveckla Unicorn & fest-RPn på servern. Kommer sedan att anställa folk som ordningsvakter för att se till att allt går som det ska, samt att kvinnorna som befinner sig där blir behandlade med respekt. Kommer lägga ned den tid det krävs för att se till att Unicorn blir den största och mest uppskattade nattklubben på Unive. Denna klubb har så mycket att erbjuda, och jag vill vara med och se till att denna klubb kommer till användning på rätt sätt. Planerar också att ha öppet från 20.00 till 02.00 (eventuellt 03.00) på helgerna för att folk ska få en känsla av realism, då vi strävar efter en realistisk RP.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har spenderat en del tid på nattklubbar (bland annat unicorn) så jag har sätt hur alltid ska fungera. Jag har även jobbat på club de moneno

Hur ofta kommer du vara inne? Just nu hinner jag spela några timmar på vardagar pga jobb och i stort sett hela dagen på helgen. Jag kommer även ha en biträdande chef som kommer vara mer aktiv på kvällarna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

+rep Jag vet att du länge velat vara chef för Unicorn, och känner att du skulle passa mer än perfekt för denna roll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka