Accepterad Al3x | Medlem ansökning [SvampBob] | [Minierkan]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 13327
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 13327

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pistolxz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander, 16 år

Vad är ditt discord namn? Al3x#7770

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter CeeJay Jr och är född år 1995-04-09 och kommer ifrån ett ganska tufft vid Stockholm, och har bott där hela sitt liv. En dag när han fyllde 20 år så bestämde han sig för att flytta därifrån till ett annat ställe och glömma bort allt det kriminella han har gjort där borta och som är kallad för Unive och bli ren/sluta med det kriminella. Nu har han kommit till stan och letar efter nya jobb att käna pengar på. CeeJay gillar att baka, mecka med bilar och köra bilar. CeeJay som person är han ganska lugn men kan bli ganska hettsig ifall det är personer som försöker att hoppa på honom i grupp eller ifall någon vill börja jiddra, fast annars gå han den lagliga vägen. Det jobb som han skulle kunna tänka sig söka till är polisen,bennys eller mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem, eftersom jag har varit whitelistad här förr och jag tycker själv att jag har bra erfarenheter inom rp som kanske andra inte gör. Jag tycker att min rp nivå är ganska hög så jag kan göra lätt så borde parter får en roligt tid och göra bra scenarion med utan att folk ska bli sura och sedan gå direk till support.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har ju varit här länge men på nytt dc konto så jag vet ju hur servern är och tycker att det är en skit kul servern att spela på bra scripts och massa annat, yes har inget mer att säga det är allt

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive/Multistaden för jätte jätte längesen, spelade här förr jävligt mycket men tröttnade så jag slutade spela FiveM. Men nu är jag tillbaks och är sjukt redo på göra massa bra scenarion.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är ju att vara en laglig medlem/medborgare som möjligt och bara ha en skit kul tid när jag spelar på servern och föröka göra sjukt roliga scenarion med spelarna på servern. :)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ingen aning faktiskt det är bara att se efter jag har rpat lite på min nya karaktär, kanske börjar jobba på meko eller annat roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har varit här mer än ett år men blev tvungen att byta discord eftersom min andra blev hackat.

Vet att jag kunde skriva mer, men hoppas detta räcker :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka