Accepterad AL FADJI | Ban Överklagan [El Brunto]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1William

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198957859531/

Ditt Hex-ID: 11000013b7612cb

Vad är din discord tagg? Al fadji#8364

Vem var det som bannade dig? El Brũnto

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: BAN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han påpekade powergaming efter en krock

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra åker bil jag kör och när vi kommer in till en sväng så råkade jag emota genom att lägga mig ner och det gjorde så att bilen automatiskt började gasa och jag kunde inte styra vilket gjorde att bilen körde rakt i en liten sten mur och började volta vilket blir svårt att rpa på om det var en emote bugg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna ban var felaktigt eftersom jag råkade klicka emote utan medvetande så jag la mig ner och då började bilen gasa fullt och var inte hanterbar och resulterade i en emote bugg vilket jag inte kan rpa på eftersom det skulle inte hänt irl man råkar inte lägga sig ner och bilen bara gasar framåt och har ingen control efter vi hade voltat så försökte vi göra det bästa av saken visst man kan rpa på att styrservonen var urfunktion men innan vi åkte så var bilen lagad så det finns ingen changs att styrservonen var urfunktion jag skrev även att det var (bugg) i ooc

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för VDM då jag köra på någon som körde cykel med min bil och så vart jag sv bannad i 1 timme

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enligt mig så fanns det inget jag kunde ha gjort annorlunda jag försökte jag det bästa av saken genom att skriva att det var bugg i ooc var det blev svårt att rpa pågrund av bugg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska försöka rpa mer på buggar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka