Accepterad Al Capone | Medlem ansökning [Nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Al Capone

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199200151861/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar Yaynik

Vad är ditt discord namn? Capone#1368

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Yaynik och är lite speciell på grund av hans tidigare uppväxt i ett dåligt samhälle. Ali tror han har en bror i Unive och därför bestämmer han sig för att flytta till staden för att leta efter sin storebror. Ali har tidigare försökt hitta sin bror i en annan stad men han fick höra att hans bror befinner sig i staden Unive. Så Ali väljer att flytta till Unive för att hitta sin bror och återuppbygga familjen. Ali har lite aggressionsproblem så han kan vara lite hetsig mot folk han inte känner. Men annars är Ali en jätte unik och en skön grabb som offrar allt för de personer han älskar och litar på. Ali litar inte på många då han har blivit lurad flera gånger. Nu hoppas Ali att få hitta sin bror så han slipper vara själv och inte känna sig ensam.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker just att jag ska bli medlem eftersom jag har jätte bra erfarenheter inom rp. Det är just därför att jag satsar på min rp. Jag är en person där jag ändå vet att det är i slutändan ett spel och därför vet jag att man inte alltid kan vinna så därför så måste man kunna förlora så att de scenarion man är med i alltid slutar bra och att det blir roligt för alla. Jag vill och så vara medlem då jag får mycket enklare jobb. t. ex att jobba med bilar osv. Men jag vill just vara medlem och bidra kärlek och respekt inne på servern då jag inte tycker om folk som bara ska förstöra och börja bråka med en för det minsta lilla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att höja serverns rpa genom min seriösa rp, just för att det smittar av sig till andra om man visar att man är seriös och har bra rp erfarenheter. Jag kan bidra med alla erfarenheter jag kan och det jag har lärt mig inom rp världen. Det finns båda fördelar och nackdelar inom rpn. Jag vet hur man hanterar de båda då jag är jätte bra rp kunnig och har bidragit med att höja rp nivån i andra servers. Jag älskar att sprida kärlek och respekt inne på servern då jag vet att det finns många trevliga men och otrevliga personer. Rättare sagt bidrar jag ganska mycket enligt många andra personer som har själv talat om för mig att jag kan min grej. Jag är en skön grabb som älskar att spela och jag är jätte intresserad i Unive då många personer har tipsat om servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett exempel på detta kan vara om jag blir tagen som gisslan till ett butiksrån då måste jag först och främst tänka på fear rpn just för att det ska bli en rolig och seriös scenario. Jag måste även vara aktiv in game som gisslan och hänga med hela vägen till slutet i scenariot. Rättare sagt så ska inte bara jag ha kul och vinna utan att alla andra och så ska ha lika roligt och vinna sina scenarion. Det handlar inte bara om att jag ska ha kul utan alla andra i min omkrets ska ha lika kul och ha lika mycket värde då alla är lika värda oavsett vad. Alla måste ha kul någon gång det är inte bara en som ska ha kul utan alla ska ha kul i alla scenarion.

Hur hittade du Unive? Många vänner har rekommenderat Unive och ibland så brukar jag kolla på Drobz och Voiid när dem streamer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka