- Meddelanden
- 624
- Reaction score
- 107
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget
Vad heter du IRL? Sigge
Vad heter du på discord? liluzi#4435
Hur gammal är du? Jag är 13 år
Hur många timmar har du på Fivem? 711
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på båtbolaget eftersom att det är inte så många anställda där så jag tänker att jag kan bli chef där och styra upp så att det blir en bra arbetsplats och sälja massor av båtar. Jag vill också bli chef för att jag gillar säljer bolag och jag tänker att jag skulle passa bra i båtbolaget för att jag har sätt hur dom jobbar och tycker att det såg kul ut. Jag vill också bli chef eftersom att dom behöver chefar till båtbolaget så¨att jag kan få koll på läget och ta upp båtbolaget igen.
ftast rolig. Men när tråkiga saker händer så kan han också vara ledsen.
Hur ofta kommer du vara inne?
Nu på sommarlovet är jag aktiv drygt 8 timmar per dag.
men när skolan börjar
Måndag kl 15:20 - kl 21:30
Tisdag kl 15:20- kl 21:00
Onsdag kl 15:15-kl 21:30
Torsdagar kl 15:10-kl 20:30
fredagar kl 14:30-kl 22:30
lördagar olika
söndagar olika
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklar unive är den roligaste servern och kommer alltid att vara.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja såklart.
Vad heter du IRL? Sigge
Vad heter du på discord? liluzi#4435
Hur gammal är du? Jag är 13 år
Hur många timmar har du på Fivem? 711
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på båtbolaget eftersom att det är inte så många anställda där så jag tänker att jag kan bli chef där och styra upp så att det blir en bra arbetsplats och sälja massor av båtar. Jag vill också bli chef för att jag gillar säljer bolag och jag tänker att jag skulle passa bra i båtbolaget för att jag har sätt hur dom jobbar och tycker att det såg kul ut. Jag vill också bli chef eftersom att dom behöver chefar till båtbolaget så¨att jag kan få koll på läget och ta upp båtbolaget igen.
ftast rolig. Men när tråkiga saker händer så kan han också vara ledsen.
Hur ofta kommer du vara inne?
Nu på sommarlovet är jag aktiv drygt 8 timmar per dag.
men när skolan börjar
Måndag kl 15:20 - kl 21:30
Tisdag kl 15:20- kl 21:00
Onsdag kl 15:15-kl 21:30
Torsdagar kl 15:10-kl 20:30
fredagar kl 14:30-kl 22:30
lördagar olika
söndagar olika
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklar unive är den roligaste servern och kommer alltid att vara.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja såklart.
Senast ändrad: