Nekad Akzab | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akzab

Icke Medlem
Meddelanden
623
Reaction score
107
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisa

Vad heter du IRL? sigge

Vad heter du på discord? slyzz#9999

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1021

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på marja-lisa för jag gillar bilar och har mycket koll inom bilar jag har sen tidigare jobbat på marja-lisa men inte som chef jag vill också vara chef på marja-lisa för jag har bra koll över arbetare och är både snäll och låter alla vara med. Jag kommer se till så att nån alltid jobbar där och jag kommer helt enkelt se till så att allt går bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ilfirman är ett yrke som jag tagit mig an flertalet gånger förut. Jag tycker det är ett otroligt kul arbete, och det finns ett schysst driv i social-rp. Det finns även brett med aktiviteter, mycket möjligheter inom yrket vilket alltid är positivt. Jag har mycket tidigare erfarenheter inom chefsjobb generellt. Har t,ex varit q-park chef, och polis chef flertalet olika server och finner arbetet som chef otroligt spännande. Här på Unive har jag tidigare bedrivit qpark, meko vilket var en rolig upplevelse. Har även tagit mig an Benny’s yrket och arbetat mycket inom specifikt bilfirman. Känner att fordons yrken har en stark potential till utveckling. - Det finns även en stor variation av metoder som kan framhävas, och grymt mycket social rp! Därmed tar jag beslutet till att ansöka till just bilfirman. Bilfirman är ett en viktig del av rp världen, därmed krävs det även att yrket sköts på ett snyggt, samt effektivt sätt. Bland annat så behöver de anställda ett mål att sträva efter, samt motivation till att fortsätta inom yrket. Detta kan uppnås med hjälp av flertalet olika metoder. Bilfirman kan t,ex ordna events samt bonusar till de som är insatta.

Berskiv din karaktär? Akzab är en 22 åring som ska fylla 23. Han har haft en dålig start på livet han försöker förbättra sig varje dag. Som liten hamnade han i många problem t.ex rånat folk, misshandlat folk, snott från butiker och massa andra saker. Som liten växte han upp i en ganska dålig miljö. Han hade inte så många känslor eftersom ingen brydde sig om han och han hade inte bra människor runt om sig. Det va så han kom in i kriminell livet. I början ville Akzab fixa snabba pengar då började han sälja droger. Anledningen till det va att han ville ha märkeskläder. Så han börja göra det mer ofta till slut blev han tagen av polisen.

Hur ofta kommer du vara inne? mer en 4 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100% skulle inte slutat.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka