Nekad Akzab | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akzab

Icke Medlem
Meddelanden
624
Reaction score
107
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad heter du på discord? akzab#4435

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att jag hade velat hjälpa nya folk till servern att komma in på den, känna sig välkomnade och kunna va trygga när de kommer in på servern och vet att unive är ett bra community fullt med massa bra rollspelare och bra staff team. Var tidigare support på servern och skulle vilja pröva detta som ett jobb på servern att svara ansökningar och ta intervjuer med massa nya folk. Vill få in nya och bra rp:are till servern även om de redan finns massa så finns de fler som är riktigt bra på o rollspela som ska få en chans till servern och kunna känna sig välkomna in till unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ja kommer va väldigt aktiv i forumet och i dcn kommer ta så mycket ansökningar och intervjuer som möjligt, kommer ta intervjuer seriöst o moget, kommer va trevlig och inte otrevlig o sitta och vara sur eller va allmänt jobbig/tråkig kommer sprida glädje o vissa bra intryck för de nya till servern. Kommer ta intervjuerna strikt man ska kunna alla regler och ha läst dom ordentligt, man ska ge ut alla frågor och inte skippa någon för att personen verkar kunna de flesta man ska beskriva reglerna ordentligt samt andra frågor.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk med respekt och inte till exempel trakassera någon för att deras röst kanske låter lite pipig eller kanske den åter allmänt rolig på ett sätt och då ska man av några omständigheter så ska man inte kommentera de av någon anledning utom du ska ha respekt för de du hjälper och inte vara taskig mot de om de gör fel utom du kan rätte de personerna om det gör fel eller kanske ge de feedback på vad de gjorde fel eller om det är en tjej som ansöker till medlem och så ska du ABSOLUT inte kalla de personen av några omständigheter någon sin kalla den personer för tillexempel slampa eller hora till exempel bara de är extremt taskigt att säga till någon som bar vill ha medlem och även fast de har dålig attityd så ska inte du sänkas till den dåliga nivån utom jag kommer bara säga till den personen att de får lugna ner sig eller att de får bara ta en paus om de vill.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? medlem på serven betyder att du har på ett en del av servern och community och en del av discorden och ingame så är medlemskap ett slags pass så att du kan få ett bra jobb ingame kanske mekonomen eller vianor eller till och med polisen så att du kan rpa på lite mer rolgare sätt en kanske postnord.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De kraven på en medlem ska kunna är alla grundregler och kunna sköta sig eftersom att vara medlem är ett väldigt stort ansvar för att man ska framföra med gott intryck så att de andra i omgivningen tar åt sig och utvecklas på det sättet. Som medlem är det bra med att sätta ett mål med sitt RP:ande som tillexempel att skaffa jobb så att man inte hänger så mycket vid torget och allmänt missköter sig. Jag tycker också att om man vill verkligen bli medlem ska man också vara väldigt mogen som person för om man är väldigt oseriös så kan det påverka ens RP:ande väldigt mycket.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskap ansvarig är att innan de blir godkända för att bli medlem helt ska de kunna alla grundregler för att inte bryta mot de inom snar framtid. Om man tillexempel ska neka en person så har man ett stort ansvar att förklara varför hen blev nekad och inte vara rädd som medlemskap ansvarig att neka ens intervju eller skriftliga för det kan påverka min roll som medlemskap ansvarig om man inte vågar neka en. För om en person som inte är värd medlemskap rollen till 100% så ska den inte få den heller för man måste bevisa det att man kan allt för att få ett medlemskap på Unive. Jag ska ta mitt ansvar även som medlemskap ansvarig och försöka göra så många intervjuer samt skriftliga som möjligt.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu på sommaren brukar jag vara aktiv från kl 9:30 till kl 15:00 så börjar jag igen kl 16:00 och det är olika när jag slutar efter det. Sen på vardagar när det är skola så kommer jag kunna vara aktiv så fort jag sluta och till kl 21;30 eller något.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka