Nekad aktheodor | Medlem ansökning [Rexhy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aktheodor

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? aktheodor

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 1999

Berätta om din karaktär. hej jag är Theodor jag är föd 1999.jag gillar mycket som innehåller farliga saker exempel köra bil, springa super långt och bråka men mina bråk går alltid fel alla som jag bråkar med slår bara ner mig till dötts men jag vill bara bråka med ord. jag leker mycket cool men de är jag inte innan jag flyttade till denna stad va jag mobbad och nu vill jag va lika cool som Peter de är min kompis vi hänger nästan varje dag och i morgon ska vi köpa en bill tillsammans kanske inte så bra bil men de är en bill. jag gillar också roliga händelser typ något konstig händer. min dröm i den här staden är att få min dröm bil de är en Volvo x70 mat svart med full turbo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga händelser, att alla kommer va gladda kommer också bidra med pengar o gratis taxi när jag har en bil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare/andra personer i scenen vinner. Man själv måste inte alltid vinna i scenen utan man kanske låter den andra personen vinna om det är ett argument eller race eller något annat.

Hur hittade du Unive? jag hittade de av mina kompisar, tiktok och yt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka