Inaktuell Ak's och köpa vapen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tweek

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
22
Jag tycker gäng borde ha tillgång till att köpa guns, det hade gjort det mycket roligare och lättare för gäng. Sedan borde gäng ENDAST ha tillgång till nåt slags automatvapen t.ex Ak-47. Man har ingen chans mot poliser då de brukar gå runt med semi's och automatvapen. Vet inte om iden är helt korkad eller om den är bra, men värt o försöka för de hade varit riktigt kul.

Jag skulle tyckt att rpn skulle varit mycket bättre då för då skulle polisen varit lite mer rädda för gängen också och inte bara gått och skjutit upp dem som ingenting och leva livet och det skulle jämnat ut det mellan gäng och polisen. Riktigt bra förslag hoppas det går igenom

Om det nu blir så att utvecklare lägger till att gäng kan köpa in AK's osv så tycker jag att det borde vara väldigt svårt och väldigt sällsynt att få tag på dom för att om det blir för lätt så kommer halva spelarbasen i multistaden gå runt med AK's.

om automatvapen läggs in så lär dom ju höja priserna på alla guns imo. Sedan finns ju dock en shotgun :)

om automatvapen läggs in så lär dom ju höja priserna på alla guns imo. Sedan finns ju dock en shotgun :)
För det första kan fortfarande gunen kosta 2 mille typ och akn typ 10? Sedan finns det inte någon shotgun som vi gängmedlemmar kan komma åt, bara poliser :)

då får de höja priserna! och de finns ingen shotgun! man kan ha väska för automatvapen, förbättrar servern sjukt mycket

Om det nu blir så att utvecklare lägger till att gäng kan köpa in AK's osv så tycker jag att det borde vara väldigt svårt och väldigt sällsynt att få tag på dom för att om det blir för lätt så kommer halva spelarbasen i multistaden gå runt med AK's.
Håller med, de ska liksom inte kosta 10k? De får vara antingen dyra eller sällsynta :)

Riktigt bra förslag av tweek, det skulle bidra till en mer realistisk och därmed roligare RP. Dock måste man ha överseende med hur mycket det ska kosta och hur sällsynta de är! Tycker ni också kan kolla på att lägga till realistiska pistolljud då de från GTA är rätt så trash!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka