Nekad AKryte | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKryte

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880443379/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? AKryte#0642

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 1998

Berätta om din karaktär. hej, min karaktär gillar att beckna hasisch som är då droger men vill också lära känna folk och beckna tillsammans liksom vem gillar inte dela lite droger men annars så är min karaktär mörkhyad och är en muslim ung man som har väldigt mycket daddy issues och han heter Abdullah är 22 åring som försöker tjäna pengar genom att beckna. Abdullehs föräldrar brukar gå ut med sandaler och en durag som han farsa hade då och Abdullehs tyckte det var coolt att ha en sån och därfar har han fått mesta dels av sin fars utseende och han har levt väldigt fattigt sedan barn och Abdullah kommer från en kriminellt bakgrund och har krigat sen han var 5 år gammal och då hade han skottsäker väst som skyddade honom sedan liv. Abdulleh brukar gå ut i stan med en tabbe och om någon testar honom då han laddar tabben och hotar honom så som ni ser så har abdulleh en barnsoldat och därflr gör han inget fel bara att becknar lite hasisch så han kom till sverige genom att paddla kanot själv från Somalia , hans mamma och pappa dog av överdos men lämnade abdulleh att själv att lämna landet och åka till Sverige för trygg och säkerhet abdulleh har stor intresse över pablo escobar och just nu så sträver han fram att bli the king of drugs, han vill få makt över alla droger och kriminella gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan försöka bidra så mycket jag kan för att servern ska bli bra liksom och jag har haft tidigare spelat rp i andra spel som tex unturned och csgo där har jag bidragit så mycket som jag kan att jag har tröttnat ut det så jag vill testa spela på gta rp och jag vet hur reglerna går till liksom, jag har tidigare vart medlem men det gick överstyrt men nu har jag lärt mig av mina misstag!.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom att jag är väldigt rolig och kan försöka göra andras dag bätte genom att försöka få dom att skratta med mig och få lära känna mig.

Hur hittade du Unive? En vän rekommenderade den till mig som sa att det är väldigt nice och rolig server så jag vill checka in.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är att bli den mest roliga och bästa kriminelle och en ledare över alla gang däremot bilda en stor allianser med andra för att senare bli en större gäng liksom så det är mitt mål just nu tills vidare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka bidra och sprida mycket komedi till medlemerna och resterande i servern för att senare bilda allianser tillls vidare liksom sen får vi se vad jag hittar på :=).

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Faktiskt inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka