Accepterad AKryte | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKryte

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880443379/

Ditt Hex-ID: 110000136d8cbf3

Vad är din discord tagg? AKryte#0642

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff missförstod vad jag gjorde och trodde att jag "fail rpade" när jag anser att jag inte gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så höll jag på och snackade med några grabbar som sålde varor och sedan.................. Fortsätter i nästa del där jag förklarar varför jag anser att det är en felaktig ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var felaktig ban då: Jag hängde med ett par grabbar som sålde lite varor och sedan hoppade grabbarna in i sin bil. Jag slog i luften och Staff medlemmen hade för sig att jag skulle slå till en av grabbarna. Men det skulle klassas som fail rp om jag hade gjort det och jag var utmanad så det fanns ingen anledning för att skulle vilja göra illa dom personerna. Staff medlemmen sa även att jag fick bannen då jag "slog luften" och det räknas som lallande tydligen. Men det har funnits flera andra situationer då personer har slagit luften men inte fått något straff. Jag förstår att i detta läge gäller det mig men jag anser inte att det jag gjorde var fel då jag var medveten om konsekvenserna om jag hade slagit till dom utan anledning. Självklart förstår jag också då att Staff medlemmen trodde att jag hade andra motiv, men jag känner inte att jag fick berätta min del av händelsen och vad jag egentligen gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingenting

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså min karaktär är uppbyggd på denna "orten stilen" och pratar då väldigt oformellt och uttrycker sig själv också oformellt. Självklart hade jag inte behövt "boxa luften" som staff medlemmen sa. Hade jag inte gjort det hade jag inte vart i denna situationen från början. Jag är full medveten om att detta är "seriös rp" men hade jag gjort detta IRL så hade det klassats som "shadow boxing" och jag ser inte hur det är harmful mot någon annan. Som sagt förstår jag om staffen trodde att jag gjorde det för att jag hade andra motiv men. Jag är en whitelistad medlem som följer reglerna, detta betyder att jag är medveten om reglerna och hur jag ska bete mig i min karaktärs stil + att om jag hade slagit en av grabbarna hade det räknats som "rdm" vilket strider mot reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om det är nu så att såna rörelser strider mot reglerna så ska jag försöka att inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka