Accepterad AKryte | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKryte

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2004

Vad heter du på discord? AKryte#0407

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 13 - 04 på sommaren och efter de 15- 02

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader ungf

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle kommer jag se till att personer som inte tar servern unive på allvar som tex bara lallar och som bryter regler och förstör servern kommer jag att banna/kicka. Jag fortfarande rp som vanligt och inte åka runt och kolla om folk gör fel utan jag kommer själv att rp som jag brukar göra men om det skulle var så att jag stöter på någon som inte sköter sig så blir dem antingen bannad eller kickad beroende på situationen men kan även skriva en report på dem så att de blir en längre ban på personen än vad jag själv kan, detta beror på då vad personen har gjort också.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Mina mål som servervakt är att få bort alla lallare som inte hör hemma här i servern samt dva alla bilar som finns på servern för jag har själv lagt märke till att det är bilar överallt som tar önadigt prestande och jag är en person som hatar att krocka in i bilar som tex motorvägen som bilar bara ligger kvar istället om jag skulle vart servervakt skulle jag kunna hjälpa till med det genom att kunna dva bort dessa bilar som förstör för spelarna när dom kör och försöker ha kul samt de finns massvis med lallare som slåss eller förstör rpn för alla andra villket jag vill försöka se till att det inte kommer att hända alltså försöka ändra på det. jag vill även förbättra rp nivån på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror att jag kommer kunna bidra unive till en bättre plats genom att hålla undan folk som lallar och bryter mot reglerna på servern samt att jag vill kunna hjälpa folk som är nya i servern unive eller bara har en fråga, då kommer jag att hjälpa dom så de kan komma igång med att få jobb eller hur han ska göra för att få en bra ekonomi eftersom jag själv kommer ihåg hur svårt de var för mig att komma igång i en sån stor server som unive pågrund ut av att man hade massor med frågor då. Tillsammans är vi starka!

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag är en väldigt lojal spelare till unive då jag har spelat i flera månader, jag har väldigt mycket erfarenheter inom sv rollen då många av mina vänner har lärt mig vad det innebär och vad man gör när man är de och så vidare därför fick jag min inspiration att bli de och själv hjälpa servern. Men jag tror också att jag skulle kunna passa bra som sv eftersom jag ser till att scenarion från båda sidorna av myntet, så att de alltid ska bli rättvist som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? jag skulle vilja bli servervakt för att jag vill få upp min rp nivå mer och då vill jag även försöka få bort alla som lallar på servern av att jag och många andra på denna server tar rp väldigt seriöst. så att hela serverns rp nivå blir ännu högre och roligare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans en gång fast då var det en missförstånd då Jag hängde med ett par grabbar som sålde lite varor och sedan hoppade grabbarna in i sin bil. Jag slog i luften och staff medlemen hade för sig att jag skulle slå till en av grabbarna. Men det skulle klassas som fail rp om jag hade gjort det och jag var utmannad så det fanns ingen anledning för att skulle vilja göra illa dom personerna. Staff medlemen sa även att jag fick bannen då jag "slog luften" och det räknas som lallande tydligen. Men det har funnits flera andra situationer då personer har slagit luften men inte fått något straff. Jag förstår att i detta läge gäller det mig men jag anser inte att det jag gjorde var fel då jag var medveten om konsekvenserna om jag hade slagit till dom utan anledning. Självklart förstår jag också då att staff medlemen trodde att jag hade andra motiv, men jag känner inte att jag fick berätta min del av händelsen och vad jag egentligen gjorde.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej! Unive är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka