Accepterad akram | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akram

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-huven-osuy — FiveM, Utgår 2026-03-27
Anledning: Ej angivet
Bannad av: KalleAnka
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och min polare planerade fri tagning vi hade planerat allt. Vi tog oss till fängelset eftersom att vi viste att polisen skulle lämna vår vän där och där så riktar vi mot polisen och polisen kör iväg. vi skapar ticket för att rapportera och där säger de att vi ej hade planerat en fritagning igenom mejlen och vi trodde att det endast var när personen redan var i fängelset . jag var föraren av fordonet.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Till först förstog jag inte med fritagnings grejen att man måste anmäla innan man gör det, eftersom att det är typ omöjligt att göra det om polisen kör till fängelset då har man ej tid att göra det. Men efter så förklarade kalleanka lite mer specifikt och jag förstod lite bättre vaarför jag blev bannad.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Till nästa gång ska jag ansöka till fritagning. innan jag fritar någon till och med om de är påväg till fängelset.

Varför ska vi ge dig en till chans? Detta är min första ban och jag fick en väldigt bra förklaring av kalleanka vad jag kan göra bättre och han förklarade hur och varför det hände.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka