Accepterad akpancake1337 | Medlem ansökning [Melvin3113]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akpancake1337

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198060277274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? akpancake1337#2244

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Karl Svamp verkar vid första anblick som en vanlig 19 åring, men på grund av hans knasiga uppväxt har Karl några skruvar lösa. Karl växte upp i Flen med sin två minuter yngre tvillingbror Karl-Johan, sin mamma Patricia och sin pappa Jens. Föräldrarna jobbade på Jürss Mejeri. Karl hade det svårt i skolan och många klasskompisar och lärare märkte tidigt att han inte var som alla andra. I klassrummet kunde Karl ibland få plötsliga utbrott tillsynes helt utan anledning, han kunde även gå från att vara jättebra kompis och jätteglad till att slita i sina kompisars hår och bråka. Tack vare detta hade Karl aldrig några kompisar i skolan, förutom Karls lillebror Johan såklart. Johan hade också ett hett temperament och var också lite av en utböling precis som Karl. Johan saknade båda lillfingrar och kunde inte vara med och leka den populäraste leken i Flen, telefon. Karl "lånade" ibland ut ett av sina lillfingrar till sin bror så han också fick vara med att leka. Karl bryr sig väldigt mycket om sin bror och känner att han har lite extra ansvar eftersom han är den äldre av bröderna.

Familjen Svamp hade ett vanligt Svensson-liv tills när sönerna gick i 6an. Då gick allt snett. Jens, Karls pappa, blev inlåst i ostlagret och svalt ihjäl. Jens var en väldigt principfast man och sade alltid till sina söner att man aldrig fick stjäla. Karl såg sin pappas död som ett tecken från universum att principer inte spelade någon roll. Karl och Johan fick en dyster syn på omvärlden och lockades till ett kriminellt liv. Det började med att de snattade godis och slutade upp med väpnat rån på den lokala macken. Karl flydde Flen tillsammans med sin bror och söker en ny karriär som kriminell i Los Santos.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en munter prick som tycker om att rollspela och jag tror att min karaktär Karl Svamp kan lägga till mycket värde!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Karl Svamp kommer tillsammans sin bror Johan Svamp att bidra med en unik dynamik med mycket syskondrama som jag tror att bara vi två kan erbjuda!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att tillåta någon annan nå sin karaktärs fulla potential och gör att de blir nöjda. Jag kan ju inte vara den enda som får ha kul! Detta är något som Karl är väldigt familjär med eftersom han under sin barndom alltid behövt hjälpa sin bror att vara med och leka telefon.

Hur hittade du Unive? ad på 5M startsidan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka