Accepterad AKNanoo | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKNanoo

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198884258273/

Ditt Hex-ID: 1100001371301e1

Vad är din discord tagg? AKNanoo#6321

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: Powergaming ~Murphy.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att jag krockade och jag var helt tyst och tänkte inte på det eftersom jag hade bälte och krockkuddarna funkade men det var fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krockade in i ett träd och var helt okej och glömde helt bort att ha ont eftersom att jag hade bälte och tog ingen skada så tänkte inte på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig eftersom att jag tog ingen skada och flög inte ens ur bilen min karaktär mådde bra och så. Liksom men det ska inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit bannad för lall i 60 minuter innan och jag har lärt mig att man inte ska lalla runt och skoja runt eftersom att det bryter mot reglerna. Det blir också roligare för alla om jag inte gör det så jag har slutat med det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spela skadad och frågat hur den andra personen mådde och sådant. Jag hade också kunnat ta det lite försiktigare och inte åka så fort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska spela skada oavsett bälte och sådant. Jag ska under inga omständigheter glömma det igen aldrig igen. Ville ju också spela i vårt nya gäng och så kommer inte hända igen fel av mig sorry.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag ut till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka