Nekad Akkan | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ander

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096430824/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anders

Vad är ditt discord namn? Ak1#5541

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Karaktärsbeskrivning (Uppväxt, Ålder; Namn): Min karaktär är Jack Larsson och jag är 21 år gammal. Då Jack gick i skolan så hade han ganska bra betyg enda tills han började högstadiet det var då han fick sämre och sämre. Hans mamma och pappa blev besvikna och han fick stanna i samma klass. Jacks barndom var tuff. Han bodde i Stockholm då han var 5 och han flyttade till Göteborg då han var 15 år. Sen då han blev 18 år så började han med lite små jobb för att tjäna lite pengar. Jack tillbringade större delen av sitt liv som soparbetare, men blev avskedad för att han inte anlände i tid. Han bor fortfarande hemma hos sina föräldrar, bara sitter inne och spelar videospel. Han fick några småjobb här och där, men ingen av dem är det han har varit passionerad för och lämnat efter sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill vara en del av den här staden är för att jag letar efter en seriös, bra server och ett bra team av personal. Jag är en seriös rp:er & så jag vill ansöka om denna server. Strukturen på servern är också mycket bra. Jag kommer också att skapa fina och intressanta scenarion för mig själv och allmänheten. Jag vill också vara en del av Unive eftersom jag gillar den här servern mer än den jag konfigurerade :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp nivå med mycket socialt rp. Glädje spridare som gillar att jobba. kommer inte lalla!. Kommer inte köra för makt och pengar. Jag gillar även att förlora scenarion istället fär att gråta

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska vinna alla scenarion utan man ska kunna förlora. Det är så det blir roligt.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg de för länge sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka