Nekad Akkan | Medlem ansökning (enburkifläkten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ander

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096430824/

Vad är ditt namn i verkligheten? akkan

Vad är ditt discord namn? !¡?¿#5541

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Anders Eriksson hans dröm är att bli polis han är Postnord arbetare just nu. Anders Eriksson har många erfarenheter inom polisen. Hans pappa William Eriksson var polis Anders Eriksson ville bli som sin pappa och hjälpa till i samhället han vill ej skada folk utan han vill hjälpa allmänheten. Anders Erikssons ekonomi är ganska bra han har en m2a och 250k.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag älskar att rpea seriöst och jag har en bra rp nivå. Jag kör inte för makt och pengar. Jag vill bli whitelistad och ha det roligt samt att jag vill bli polis jag har sätt att det inte är så många poliser så jag tänkte själv att bli polis. Jag har även 1400 timmar i fivem så jag vet hur det går till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag känner att denna server har bra rp och att alla spelar kör inte bara för makt och pengar visst det finns vissa som gör det men det flesta är seriösa.

Hur hittade du Unive? Vet inte det var för 1år sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det och att ha det roligt med alla andra som rpear seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha det så roligt så möjligt och att alla andra spelar seriöst.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej brukar bara spela på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka