Accepterad Akkan | Ban överklagan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ander

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096430824/

Ditt Hex-ID: 110000143b880e8

Vad är din discord tagg? ¤A K ¤#5541

Vem var det som bannade dig? Zmannen

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall, vdm suntförnuft ~Zmannen. Återstår: 1 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det trodde att jag lallade fast att jag inte gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev påkörd av en kille med en bmw så jag åkte efter han och försökte få tag på han eftersom att han körde på mig sen så tror jag att staffen trodde att jag lallade för att jag åkte efter han ganska snabbt sen så förstår jag inte var han fick vdm ifrån jag har inte vdmat någon i såfall kan det vara dysync det är en annan femma.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag hade en anledning för att åka efter han men jag fattar fortfarande inte var han fick vdm ifrån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 av dom var felaktiga banns för att staffen såg inte hela scenariot och den andra var för att jag körde för snabbt på en bro och råka köra på 2 personer men jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte jag själv tycker att det är en felaktig ban och jag vill verkligen bli unbannad eftersom att jag nyligen blev räddningstjänst-chef.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka