Inaktuell Akkan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ander

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Akkan

Vad heter du på discord? !¡?¿#5541

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var för att jag kände att Unive är en bra server med många seriösa spelare. Jag skulle även vilja hjälpa Unive med att växa och ha så bra rp så möjligt. Unive är även en server jag har kört på väldigt länge Cirka 1år. Det flesta är väldigt trevliga i staff teamet och vänliga. Plus att jag är väldigt aktiv så jag har väldigt mycket tid för att ta Medlemskap ansökan. Det som även fick mig att vara Medlemskap ansvarig va för att jag har varit det innan och är väldigt kunnig och noga med att läsa och godkänna ansökningar. Det som även fick mig var att jag brukar typ alltid se personer som väntar på Medlemskap intervju.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv och trevlig jag är även väldigt kunnig inom att ta Medlemskap ansökningar. Jag kommer inte godkänna de som inte ger tid på sin ansökning och är oseriösa. Jag har spelat fivem väldigt länge och jag har cirka 1400 timmar jag kan alla regler och det som krävs för att bli Medlemskaps ansvarig. Jag tycker även att detta är nåt perfekt för mig för att jag har mycket tid och är aktiv jag kan mycket om rp och fivem. Jag gillar även Unive och skulle verkligen vilja hjälpa till med det jag kan. Jag har även ägt 3 servrar så jag har många kunskaper inom fivem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Så som man själv vill bli bemöta tycker jag. Man ska alltid vara trevlig och lycklig det klar att man inte alltid kan vara lycklig men även om man har en dålig dag så behöver man inte sprida det till andra människor. Man kan istället hålla det för sig själv och ha en trevlig och lycklig beteende/röst. Jag tycker själv att jag är bra på att kommunicera och prata med folk.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig så tycker jag att det är seriösa spelare inom ett Community som försöker skapa så bra rp så möjligt även att ha det så roligt så möjligt. Jag tycker även att det ska kunna säga sina åsikter inom support ärende t.e.x. Man ska även kunna säga till att medlemmarna ska förstå att man inte ska spela för makt och pengar även om det är roligt. Fast det inte ens är roligt vad jag tycker och det flest som kör seriöst.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de krav det ska ha som unive Medlem är att man verkligen inte kör för makt och pengar. Man ska inte lalla för att det kanske är 10 personer inne eller att det bara är allmänt tråkigt. Man ska hålla sig till sin karaktär och inte byta karaktärens mål bara för att ens vän ksk är kriminell. Man ska ha roligt och ha mycket social rp. som kriminell är det väldigt viktigt att man inte bara kör för makt och pengar man ska ha mycket social rp som kriminell. Jag skulle helst vilja ha mer civil rp en kriminell rp. Detta höjer rp nivån så mycket. Man ska alltid tänka ett steg innan man gör nåt. Man ska alltid tänka som irl och ha med sig suntförnuft. Som kriminell måste man tänka mycket på fearrp vilket många kriminella inte tänker på för att det tror att dom är den farligaste och att de kan aldrig bli rädda för att dom har vapen osv. Detta gäller inte bara kriminella utan alla som är medlemmar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man ska vara aktiv och att man ska ta många Medlemskap ansökan. Man ska inte tänka att man är värdigare en någon annan för att man är Medlemskap Ansvarig. Man ska vara seriös och noga.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar ungefär 7 timmar om dagen. Helger Cirka 10 timmar om dagen. Lov cirka 13 timmar om dagen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar på ingen rp server bara på unive annars brukar jag ibland spela på king of the hill pvp server. Ja jag är beredd på att sluta spela på andra servrar

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ha en bra dag :)

Tillbaka