Accepterad Akillezzz | Ban Överklagan [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akillezzz

Aktiv Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
92
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126692700/

Ditt Hex-ID: 11000014586435c (Hex)

Vad är din discord tagg? akillezzz

Vem var det som bannade dig? FCdavve

Bild på banmeddelande: ban 5.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Du jag ska vara fullt ärlig med er staffs här nu jag har ingen aning varför jag blev bannad men inte den andra polisen som gjorde allt och tvingade ner mig i groove street?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo förbered er för en sjuk historia nu. Jag har precis fått jobbet som polis och det kommer en random polis i garaget och säger till mig eller ja då frågar mig om jag vill patrullera med honom och jag säger ja med ett leende och trodde inte det skulle spåra ur som detta blev... Jo vi åker ut på patrull han frågar mig om vi ska åka tilll nån santos i grove och jag säger bara för mig spelar det ingen roll och han bara ja bra då griper vi kriminella i grove och jag svarade inte sedan åker han dit ställer bilen där vi hoppar ut jag ställer mig till sidan för jag vill ej bli inblandad och han står typ och hetsar kriminella och jag undrar genuint hur han tänker men säger ingenting då jag inte vill bråka då det är min första dag! Sedan så står han och säger att han skall söka igenom alla osv och så kommer det en kille med vapen jag sprang efter han för att fråga vad det där var för något men han springer in i huset och låser sedan står jag bara till kanten tyst i 10 minuter tills en person vid namn kermit börjar slåss så jag griper han och säger tilll han att han bara ska ta och lugna ner sig lite och jag är inte här för att leta problem eller något sedan så släpper jag han så börjar min kollega emote abusa så jag skrev i ooc att dom ska sluta med det och sedan åker vi därifrån då säger han att vi tydligen skall till någon brandstation för leta kriminella och då stoppar han första bilen han ser för att sedan fråga om körkort och provecera honom ut ur bilen så han kan gripa honom sedan åker vi vidare och då skall han tydligen tillbaka till groove och då kör han ner i rondellen ingen är där vi åker vidare till massa andra konstiga ställen tror det är gäng områden och jag säger till han är inte detta litee dumt skall vi verkerligen göra såhär är det verkerligen okej då han är 9 ranger över mig och han säger jaaa de helt lungt ingen bryr sig och då tänkte jag liksom what the fuck är detta för något sedan vill jag ej vara med han mer så jag går till fängelset och kollar läget ger lite vård och mat osv sedan går jag och lägger mig och vaknar upp till en ban på 20 dagar och alla roller indragna och sparkad från poliskåren och hamnar i stor chock därav jag tycker att jag inte gjort något fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle nog säga att jag inte gjort fel men däremot kunde jag sagt till min kollega och riskera mitt jobb för att inte åka till den rondellen men jag hade inte tillräckligt med mod eftersom jag inte ville bli av med jobbed därav jag står helt tyst i rondellen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara gammla grejer när jag var ny osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo om vi backar tiden skulle jag aldrig varit i rondellen för första början jag hade kanske försökt säga till han och riskera mitt jobb för han var ju promt med att han skulle söka igenom folk osv vilket jag sa att vi inte hade någon anlendning till men det sket han i han sa att jag skulle vara tyst det kanske jag skulle ändrat i stunden men tänkte inte så mycket på det då

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det vet jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka