Accepterad AkilleZ | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

AkilleZ

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198278963559/

Vad är ditt namn i verkligheten? Akilles

Vad är ditt discord namn? AkilleZ#4299

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en annan stad där han hade det välldigt dåligt och tufft. Han växte upp utan föräldrar eftersom att de övergav honom vid 7 års åldern och har sen dess bott själv och klarat sig. Grekazoo Papadopoulos är nu 21 år gammal och är redo för att samla ihop sitt liv och börja om. Han vill skaffa sig ett hus, bil, stabil ekonomi samt andra nödvändiga saker. Grekazoo kommer att vara schysst mot alla men kan slå till om den andra individen inte kan bete sig, men det kommer bara hända sällan. Min karakärs intressen kommer att vara att skaffa sig snygga bilar, hänga på fester, skaffa vänner och skapa roliga stämningar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag vill utveckla min förmåga inom multistaden där jag nu bara kan jobba som gruvarbetare, slaktare m.m Jag vill alltså ha mer roligt inom multistaden och skapa roliga scenarion, skaffa pengar och sedan leva livet. Jag kommer att tänka realistiskt och försöka rp på det bästa sättet för alla så att alla tycker det är roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag vill börja rp på en högre nivå, jag vill ha ett jobb där man får rp med andra role players. Jag kommer såklart att rp på en hög nivå och inte tramsa eller något annat liknande.

Hur många timmar har du på FiveM? 500 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat här förut i ungefär 2 månader sen gjorde jag något dumt som jag ångrar jätte mycket men jag är tacksam över att ni unbannade mig igen.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, det har jag för flera månader sen och det var för vdm, rdm och sånna saker för att jag var ny på fivem och kunde inte reglerna men nu har jag rp i ngn månad utan att bli bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka