Nekad AkilleZ | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AkilleZ

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisas eller Saras Bil och MC

Vad heter du IRL? Akilles

Vad heter du på discord? AkilleZ#3921

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 1023 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom att jag känner att jag skulle klara av positionen väldigt väl då jag var chef på gunillas lyxbilfirma som det hette back in the days. När jag var chef där så gick allt väldigt smooth och ingen klagade på att bilfirman var inaktiv samt alla som jobbade där hade det bra. Jag skötte jobbet väldigt bra både ooc och ic då jag själv hade en väldigt hög RP nivå, men samtidigt då jag krävde en hög RP nivå utav mina anställda som jobbade. Jag vill bli chef för att kunna göra bilfirmorna mer aktiva igen och eftersom att jag vill göra något nytt i staden, jag vill bli chef och försöka organisera upp bilfirmorna igen!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt så har jag varit chef innan på bilfirmorna och därmed vet jag hur allt fungerar och hur det ska skötas. Jag vet hur man anställer folk och hur man lär ut dem på bästa sättet. Sen så har jag också varit anställd en väldigt lång period i alla bilfirmor så med andra ord vet jag hur allt fungerar utantill.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Grekazo Papadopoulos och han har alltid varit förtjust i bilar. Hans familj består utav hans mamma, pappa och en storebror och alla lever och har det bra, hans pappa var chef över ett bilföretag innan när Grekazo var en liten kille bara och då fick han kunskaper väldigt tidigt med sig i livet. Han älskar att mecka med bilar och hänga med vänner, hans hobbies är fotboll och bilar då såklart. Grekazo är en väldigt trevlig karaktär men om man inte behandlar honom rätt så kan han ibland bli lite arg men han överreagerar aldrig. Han är en väldigt självsäker person alltså han vet hur man ska bete sig samt hur han ska reagera utifrån många olika perspektiv. Grekazo kan också vara väldigt rolig men också väldigt seriös när det gäller. Han har inga speciella talanger utan han vet väldigt mycket utav bilar och han är en väldigt skicklig business man som då kommer vara till en stor fördel om han får chansen till att bli chef över någon utav stadens bilfirmor. Det han vill göra är att driva företagen frammåt och utveckla det så mycket det bara går!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Vardagar 15:00-00:00
Helger 10:00-03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, chef är bara en bonus!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka