Accepterad Akilles10 | Medlem ansökning [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akilles10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Akilles

Vad är ditt discord namn? AkilleZ#9442

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Tarantoulas Avramidis föddes och växte upp i den pittoreska staden Nafplio på den grekiska halvön Peloponnesos. Hans familj hade en lång historia av fiskare och bönder, och han lärde sig tidigt att uppskatta det enkla livet och den vackra naturen i sitt hemland. Hans far, en fiskare, lärde honom att navigera på det öppna havet och föra över generationers kunskap om fisketraditionerna. Här en robust man med solkysst hud och en tuff attityd. Hans bruna ögon gnistrar av beslutsamhet, och hans ansikte bär stolta ärr från sitt hårda arbete som fiskare. Han har kort, mörkt hår och en tät skäggstubb som ger honom ett rustikt utseende. Tarantoulas är känd för sin djupa anknytning till sin grekiska kultur och sitt starka band till familjen. Trots sitt hårda yttre har Tarantoulas ett hjärta av guld och är känd för att vara hjälpsam och lojal mot sina vänner. Han är också mycket stolt över sitt hemland och dess historia, och han älskar att dela med sig av grekisk kultur och mat med andra. Ibland kan Tarantoulas vara alltför stolt och envis, vilket kan få honom att hamna i svåra situationer. Han är mycket lojal mot sina närmaste vänner och familj, men kan vara misstänksam mot främlingar tills han har lärt känna dem. Tarantoulas drömmer om att bevara och främja den grekiska kulturen och traditionerna. Han drömmer också om att en dag äga en egen fiskebåt och fortsätta sin familjs fiskartradition. Efter att ha tillbringat större delen av sitt liv i Nafplio bestämde sig Tarantoulas för att resa till Los Santos, där han hoppas hitta nya möjligheter och äventyr. Han är övertygad om att han kan använda sina färdigheter och sin styrka för att skapa sig ett nytt liv i den främmande staden.

Tarantoulas Avramidis är en karaktär med djupa rötter i grekisk kultur och tradition, och hans äventyrliga anda och lojalitet gör honom till en fascinerande figur i FiveM-världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med top nivå RP, jag har rpat i cirka 3 år nu och är redo för att göra en fet comeback. Jag kommer skapa tvär roliga scenarios och försöka sprida RP glädje runt om i servern. Jag kommer alltid att följa reglerna och skapa roliga scenarios för båda sidorna. Med mig finns det ingen win mentality, sålänge man har roligt, det är allt som räknas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att den andra personen som är involverad i scenariot ska vinna, alltså ingen win mentality.

Hur hittade du Unive? Har spelat här förr, Multistaden OG

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka