Nekad Akhiskaalltid | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akhiskaalltid

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982595029/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Wintizi#3830

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hamoodi Al Osama och är född år 2000. Hamoodi har varit på semester men nu är han tillbaka. Hamoodi har varit med i gäng alltså att han är kriminell. Det är det ända utvägen för han. Hamoodi känner att vanliga jobb är inte för han. Men nu ändras det. Hamoodi ska ligga lågt ett tagg och inte hålla på med olagliga grejer. En sak Hamoodi verkligen vill göra är att testa på att vara mäklare. Vad som händer senare i livet får man helt enkelt se. Men iallafal kriminalitet ska försvinna ett tag till Hamoodi känner sig redo igen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på unive i mer än ett år och detta är första gången jag får indragen allt. Jag själv tycker jag bidrar till bra rp och seriös rp. Jag försöker alltid skapa roliga och unika scenarion, jag lallar inte och vill verkligen förbättra min rp så bra som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till hög rp nivå och bra social rp. Jag är jätte aktiv och seriös när det kommer till rp för det är det ända jag spelar. Jag ska vara kreativ med min rp och göra unika scenarion som är roliga för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att när t.ex du är under ett hot eller nåt ska du rpa på så sätt att andra parten "vinner" scenariot. Det viktigaste under scenarion är att man har roligt och inte tänka på att man alltid måste vinna scenarion

Hur hittade du Unive? youtube och tiktok clips

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka