Nekad Akhiskaalltid | Chef-jobb ansökan [Autoexperten] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akhiskaalltid

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Alex

Vad heter du på discord? JaffarOutHere#3830

Hur gammal är du? 2007/08/11

Hur länge har du spelat på Unive? Har 332 timmar på fivem. Mer än 250 timmar är på unive säkert.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet på så sätt att jag ska anställa kunniga, trevliga och sociala människor.Jag ska se till att det alltid finns delar osv i lagret för att folket ska få hjälpen som behövs. Även jag själv ska hjälpa kunder med lagning osv. Jag kommer inte vara den chefen som bara är på arbetsplatsen och tar bara intervjuer osv. Jag ska se till att Autoexperten är alltid öppen och tillgänglig till hjälp. Folket i staden ska få känslan att autoexperten är en bra och drivande företag och att de kan alltid komma tillbaka. Sedan skulle jag också hålla lite möten o sånt för att få lite feedback om hur folket känner om autoexperten och om de anställda. De kommer göra att autoexperten blir det bästa de har varit. Jag ska alltid också vara där för de nya anställda så att de lär sig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom bilar osv har jag inte erfarenheter. Men det därför man söker till jobben för att lära sig.

Hur ofta kommer du vara inne? Eftersom det är fortfarrande sommarlov så 5+ timmar varje dag. Då mest på morgonen och på kvällen. När skolan börjar kommer jag spela så mycket jag kommer kunna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart, ska inte sluta för jag inte får de jag vill.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej för tillfällit spelar jag bara unive!

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka