Accepterad Akhiskaalltid | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akhiskaalltid

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198982595029/

Ditt Hex-ID: 11000013cef81d5

Vad är din discord tagg? Wintizi#3830

Vem var det som bannade dig? Jacob

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c logga som var jätte dumt gjort av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så innan jag gjorde mitt dumma beslut så rpa jag som krim o jag va med i ballas. Vi jagade en bil som top boys brukar köra runt med och de kör ner till groove street. De kör in bakom en bensin station och där var det en bil som stod och vänta på oss. Därefter sköt de ner oss och jag combat logga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är självklar het att jag blir bannad för de jag som gjorde fel. Det var väldigt dumt beslut som jag tog för det ledde hit alltså att alla mina roller blev indragna. Det är 100% mitt fel och jag förstår det. Dessutom så förstörde jag också själva scenariot. Man vet ju aldrig vad deras plan skulle vara. Kanske de skulle lämna ett budskap eller förhandla. Liksom jag själv gjorde det tråkigt för dem andra och så ska de inte vara. Men när vi har skjutit ner dem har dem också combat logga men skitsamma jag ska inte skylla ifrån mig för jag begick fortfarrande ett regelbrott. Jag ska tänka på mig själv och ingen annan. Så jag ber verkligen om ursäkt att jag gjorde detta och att jag gjorde rpen tråkig, detta ska aldrig ske igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte riktigt hur många jag har. Men det är några bans på powergaming,suntöfrnuft osv. Det är mest från förra året då jag var ny till rp och när jag var ny till krim. Jag har verkligen tänkt på dessa saker och regel brotten har inte skett hos mig sän dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara accepterat att jag förlorade scenariot och stannat kvar ingame. Liksom nu när jag tänker efter är det inte värt att c logga för en glock och sedan få indragna roller, jag känner mig verkligen dum när man tänker mer och mer på detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte begå samma misstag som jag gjorde. Jag ska verkligen få mig själv alltid att tänka på reglerna när jag utför ett scenario och det kan jag lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka