Nekad Akhi jibril | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akhi jibril

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Jibril och är 15 år gammal

Vad är ditt discord namn? (JIBBE) som är synligt och (jibbe_0j) för att adda mig

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2009

Berätta om din karaktär. Akhi Jibbe var en 20-årig ung man som hade vuxit upp i en tuff miljö. Hans far försvann när han var barn, och han och hans mor fick ta hand om sig själva. Förlusten av sin far lämnade en djup skada på Akhi's liv, och han kände att han aldrig skulle kunna komma till rätta med det faktum att hans far aldrig skulle återvända.

Under uppväxten kände Akhi som om han ständigt kämpade för att klara sig åt sig själv. Hans mor arbetade flera jobb bara för att kunna få mat på bordet, och Akhi hittade sig själv att ta på sig uppgifter som var över hans ålder. Han kände som om han bar världens vikt på sina axlar, och det tog ett hårdnackat tag på hans mentala och emotionella välbefinnande.

Fastän han mötte många utmaningar, var Akhi besluten att skapa ett bättre liv för sig själv. Han visste att utbildning var nyckeln till en bättre framtid, så han arbetade hårt i skolan och slutligen fick en stipendium för att studera affärsadministration.

Efter avslutad utbildning fick Akhi en arbetsplats på en lokal firma, där han snabbt visade sig vara en hårdförd arbetare och snabb lärare. Han blev flera gånger befordrad och blev slutligen en framgångsrik företagare i eget rätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social rp så alla har det roligt för båda partierna, ifall jag rpar som en vanlig medborgare ska jag kunna bli rånad, dödad o allt utan att böla över såna små saker. Ifall jag skulle rpa som en kriminell som kostar då ska jag kunna förbereda mig på att bli gripen och göra det rolgit

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man "spelar för motpartens vinst" i ett scenario, betyder det att man som spelare tar på sig rollen att hjälpa den andra parten (motparten) att lyckas eller uppnå sina mål i stället för att jobba för eget vinster. Detta kan vara ett bra sätt att skapa intressant historia, öka dramatiken och stärka relationerna mellan karaktärerna.

I ett scenario med Akhi Jibbe, till exempel, skulle det innebära att du som spelare tar på dig rollen att hjälpa Akhis motståndare, exempelvis en kollega eller en fiende, att lyckas med sina mål istället för att jobba emot dem. Detta kan leda till nya möjligheter för rollspelandet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, (RDM) Random Death Match: När man dödar folk utan ett elle flera bakliggandes scenarior, (VDM) Vechile death match: När man använder sitt fordon som vapen jag kan alla regler utan problem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja för har ägt servrar, spelat på ortenwave, unive, centic alla möjliga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Texten slår ut i AI-kontrollen. Skriv om med egna ord.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka