Nekad Akhi jibril | Medlem ansökning [Iceyyy84]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akhi jibril

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jibril

Vad är ditt discord namn? Kungen#3157

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär utspelar sig som en grabb som heter Akhi Jibril, akhi jibril (jag) hade problem oftast i skolan och hade inte det bra hemma. Men tillslut bestämde jag mig för att ta skolan seriöst så jag får ett bra jobb med en bra framtid. Därefter så gick det några år där jag gick från 13 till 30 år där jag är en framgångsrik man och jobbar på en bil firma. Mitt job tar jag seriöst och blev från prov anställd till biträdande chef.

Min karaktärs känslor är väldigt känslosam men fokuserad och ansvarsfull på grund av min uppväxt som har format mig till den personen jag är idag och det uppskattar jag..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att jobba inom en bilfirma så ifall jag skaffar ett Jobb där jag kan sprida glädje till folk genom att göra det som krävs för dem ska ha det bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att ifall en person har det "roligt" och inte jag ska jag föreställa mig att jag hade haft det roligt ifall det e jag så inte jag ska sprida något negativt pågrund av något han fick och inte jag

Hur hittade du Unive? Genom vänner som är väldigt aktiva här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka