Inaktuell akhi.016 | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

akhi.016

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamza

Ditt discordnamn: 040akhi

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker just jag ska bli staff eftersom jag har spelat nu på unive ett tag och tänkte att rp är roligt men det är roligare att hjälpa till istället för serverns utveckling. Jag vill kunna vara staff för att bidra med en mer utvecklad, respektfull och bra rp. Jag är väldigt social och har inga problem att kunna sitta i support med andra personer samt så kan jag ta emot stressiga situationer eller scenarion.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Unive är väldigt bra men inget i livet är perfekt. Det finns till exempel lallare, folk som inte alltid tänker på sunt förnuft, fail rp och mera men meningen med staff teamet är att förändra på dessa personer så att de lär sig av sina misstag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? RP ansvariga hålla koll i rpn hur det går osv. medans Support ansvariga tar support äranden snabbt och effektivt men främst så ska det vara en bra upplevelse med medlemmarna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom håller t.ex. en staff på att lalla kanske så är det en ny medlem som aldrig spelar fivem som då håller på som denna staff som exempel. Några medlemmar kan se staffs som förebilder i rpandet då är det viktigt att vara professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag prioreterar mitt privata liv över fivem såklart för att kunna effektivt senare göra staff arbete. Men ändå kommer jag göra stora perioder av tid till staff arbete då jag inte säger att jag kommer bara fokusera på irl kommer jag också lägga ner massa tid på staff arbete. Sedan så rp kan man säga bara när det är några personer inne. Det börjar bli lugnt, jag har gjort staff arbete mycket osv. Men framförallt så är staffarbete rejält mycket viktigare än RP

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har precis överfört mina roller till en nytt konto då jag hade fått ett virus på min dator som gjorde att de tog över mitt förra discord konto det är förklaringen till varför mitt dc konto inte har varit med i unive dcn särskilt länge, men förutom det så har jag rpat på unive sedan sommaren 2022. Jag har självklart tagit pauser ifrån fivem och själva rpandet men sommar 2022 var i allafall första gången jag spela unive och har spelat sen dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men jag kände många staffs på unive som jag har hängt runt med och har lärt mig hur det är att vara staff på unive. Jag ser och känner att det är en rolig upplevelse att få vara med i en del att utveckla servern framåt.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support Ansvarig

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka