Accepterad akanl141 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akam141

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198297194838/

Vad är ditt namn i verkligheten? akam ibrahimzade

Vad är ditt discord namn? akanl141#1967

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 1998

Berätta om din karaktär. tjena, pablo heter jag och kommer från hässelby i Stockholm.Jag är 23 år och har studerat på ett universitet i Stockholm sedan augusti där jag läste ”Civilingenjör i maskinteknik”. Men tyvärr var det inte som jag förväntade mig och därför har jag hoppat av från universitetet och ska ta ett sabbatsår och börja jobba istället. Jag är en glad, social, utåtriktad, punktlig och driven kille som alltid strävar efter att utvecklas och som är lätt att arbeta med då jag arbetat inom grupper under flera jobb.
Jag har grundskoleutbildning samt gymnasial på handelsprogrammet och även några akademiska meriter.
Jag har ett stort intresse för humor vilket jag anser vara bra när man arbetar med nya personer eftersom det kan skapa en bra kontakt med sina kollegor vilket gör att man känner sig bekväm under sin arbetstid.
Att ta initiativ är en av mina bästa egenskaper, vilket jag anser vara viktig när man arbetar i ett lag eftersom det kan underlätta arbetet för en grupp när någon i gruppen tar initiativet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att kunna bidra till en bättre community där alla kommer att känna sig bekväma i, och att jag är väldigt aktiv spelare. Jag vill ta det här 100 % mer seriöst vilket jag kommer att göra. Allt för Unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på denna server därför att det är min första server och den servern jag har fastnat på och spela på i över 1 vecka nu, och därför vill jag utöka min position i servern och därför söker jag medborgarskap här i staden Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den i fivem bland serverna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med detta rollspel är att få en ny karaktär och testa på hur det är att vara en annan person än sig själv, ett utav mina största mål är att försöka få en bra community där det här rollspelet är som det vore va i verkligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server, det här är min första riktiga server och vill verklígen bli medborgare så att jag kan nå mina mål med detta rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka