Nekad akam141 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akam141

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198297194838/

Vad är ditt namn i verkligheten? akam ibrahimzade

Vad är ditt discord namn? akanl141#1967

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär är en komplicerad man. sedan barndomen har han haft motvägar, hans familj blev mördade i ett misslyckat rån. Han blev adopterad så han flyttade till sverige i tidig ålder, han hamna i problem med fel människor där det förekom vapen,narkotika och rån. Och det är bara en liten del av hans liv. Han har sett flera av sina vänner dö framför honom, han har gått på begravningar, sett mammor gråta, han har gjort så andra mammor gråter. Men han har alltid varit bra i skolan han varit smart och intelligent. Nu vill han bygga upp sitt namn, han vill bli respekterad och han vill bli tagen seriös.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill anses som en seriösare spelare samt utforska flera jobb. Mitt mål är också att bli kriminell och den rollen skulle jag passa bra i o kunna rp seriöst o bra på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag hörde att för att få vara kriminell måste man vara whitelistad och det är väl huvudsaken för mig men jag hört att det tar lång tid innan man får va kriminell så jag vill ha ett annat whitelistad jobb så medans. samt att jag tycker om denna server de verka va sköna människor man kan spela seriöst med o ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den på fivem bland serverna

Vad har du för mål med ditt rollspel? målet är att bli kriminell, min karaktär är redan stor i gatan o kan gatans regler. Karaktären vill råna banker tjäna pengar och ha snabba bilar. det är målet men under tiden jag inte är kriminell kommer jag jobba som något annat intressant.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka