Nekad akam141 | Anmäl en servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akam141

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Akam

Vad heter du på discord? dj_no_limit#3203

Vad heter personen du ska anmäla på discord? @hammarl0f

Vad har han gjort fel? Sv abuse, då han bannar mig mitt under scenario för failrp då jag tog han i handbojor och tänkte arrestera han för våld mot tjänsteman men precis under tiden jag tar han till bilen så tog hans vänner mina kollega som gisslan, när jag är påväg att lämna tillbaka denna hammarl0f så blir jag bannad för failrp (NÄR JAG VAR PÅVÄG ATT LÄMNA ÖVER HAN) så att vi får tillbaka gisslan + lägger inte bevis ut i sv bans när man ska göra det när man bannar en annan sv, helt enkelt tycker jag inte han passar som en sv för att en sv ska vara en förebild till omgivningen och visa hur kan rpa, hans rp var förfärlig, att som bahmas ägare + har sv rollen, slår poliser utanför bahamas är ju otroligt dålig rp av han, Extremt lalligt och oseriöst av han. När han och mina kollegor säger att dom har gisslan så ser man klart och tydligt att jag under minut : 1:46 tar upp radio för att få det bekräftat att dom har gisslan så att jag kan besluta mig om att lämna tillbaka och släppa denna hammarl0f så vi kan få våran gisslan och man ser när jag håller på att gå tillbaka mot bahams ( för att släppa han så vi får gisslan) så blir jag bannad ? Det står i reglerna, man bannar inte under scenarion om typ inte någon verkligen FÖRSTÖR rp eller lallar för mycket, jag försökte göra det rätta, jag var påväg att göra det rätta jag förtjänade inte att bli bannad där när jag skulle släppa han. otroligt dålig rp av han samt otroligt dålig gjort som en SV.

Har du bevis? Yes, https://medal.tv/games/gta-v/clips/1wpzQM7lUicbkm/d1337Pspeonj?invite=cr-MSxyRm8sNTM4MTExMzks ( jag vet inte varför man hör alla förutom mig det är något konstigt, men här ser man allt, när han slår poliserna, när jag griper han för jag har giltigt anledning ( våld mot tjänsteman )

Va någon annan med i händelsen? Ja men jag har varken deras id eller namn...

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Yes jag hoppa support med slimpers och honom, han börja kalla mig idiot och lät mig inte prata tills man börja höja rösten. Extremt oprofessionellt, lalligt av honom.

Slimpers sa två grejer till mig, han sa att han förstår bådas perspektiv, han sa att jag kunde ha släppt han direkt, vilket jag kanske borde gjort jag hade tänkt och göra det 100% man ser att jag går tillbaka med honom och allting, jag sa tillochmed i radion för att bekräfta om det är sant och då kan jag släppa han, sen den andra poängen slimpers hade var när jag sa att det står i reglerna att han ska skicka ban bevis när man bannar en annan SV och då sa slimpers ja det är saant men hur ska han veta att du är SV, och det hade han helt rätt i och jag sa det till honom, men nu efter jag hoppa i support med dom båda så sa jag att jag också är sv och han har inte heller än efter ungefär 1 timme lagt ut på sv bans klippet när han bannar mig.

CITAT, Att då sitta och hetsa, smutskasta eller att på något sätt bete sig på ett sätt som inte är att vara en förebild kommer leda till direkt indragen Servervakts roll.´´
Citat ''Är det dock så att man bannar en annan servervakt så MÅSTE beviset skickas ut i ban bevis.''

Denna person bär ej servervakt rollen så kommer neka denna anmälan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka