Nekad akala0634 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akala0634

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Svensson

Vad är ditt discord namn? akala0634

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Åke och bor i Sverige. Han har en familj som består av en Mamma en Pappa o en lille brorsa som bor i Spanien för tillfället. Lars hade en svår uppväxt då hans föräldrar lämna han utanför han fick inte ett eget rum på Jul eller hans födelsedag så fick han strumpor eller kallingar. Detta gjorde ju så han inte mådde så bra. Ett tag ville han ta sitt liv men då träffade han den underbaraste tjejen i hela världen och hon hjälpte han igenom dessa tankar och hon blev Gravid några månader senare. Lars var väldigt Glad över detta och dom skulle fira den dagen dom skulle fira så åker dom taxi till en Bar/Krog det är en berusad man som kör på vägarna o kör in i Taxin alla blev allvarligt skadade Chaufören miste sitt liv och Lars och hans Fru blev medvetslösa. Eftersom hon var gravid så behövde dom kolla upp detta akut. Dom vaknar upp på sjukhuset och vet inte vart dom är doktorn säger då ni har kommit med i en bilolycka och ditt Barn har tyväär gått bort. Båda blir väldigt ledsna och får åka hem några dagar senare. Lars var väldigt nere efter dom dåliga nyheterna. Sedan ett år senare så går hans fru bort i en sjukdom. Han har inget kvar hans familj som bor i Spanien vill inte ha han och han har ingen stanns att vara kvar eftersom jobbet hans finns inte kvar och han har inga pengar han hamnade på gatan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med scocial och seriös rp samt att hjälpa comunityn med att om nån gör ett fel kommer ja ta åtgärder på det!
Kommer skapa roliga och seriösa scenrion och aa kommer göra en mogen rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul i ett sceanrio
att man inte bara ska spela för att det är kul utan också kunna förlora ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag Rdm döda utan anledning vdm använder sitt fordon som vapen metagaming använda sig av info från nån plattform som tex discord. kan alla men orkar inte skriva alla frågor

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då ja spelat på väldigt många servrar innan! Jag kan alla kommandon som medlem osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de har jag inte!

Nekad
Anledning:
Ditt discord konto måste vara minst 3 månader gammalt

Du får ansöka igen när du uppfyller kravet. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka