AKA Lenny Laxnacke
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? you got hasbullad#9961
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lenny Laxnacke och han är 65 år gammal och han är väldigt intresserad av Bilar/motorer och han är en kille som har svårt att få vänner men han har en vän som heter Alexander som han gillar mycket och han betyder allt för han. Han personligheter är att han är snål och lägger inte några utgifter i onödan .Han har bott i staden i några månader och har inga vänner och det går dåligt vid pengar vägen. Hans dröm bil är en audi rs6.Han föräldrar var död när han var 7år gammal så han har har bott på foster hem från 15 års åldern. Han har varit kriminell en gång när han var 25 år så han sålde droger åt ett stort gäng i staden. Men hans syster finns kvar men han har sagt upp kontakten med Lenny. Lenny lever även med Aggrationsproblem så han blir sur väldigt lätt om man retar upp honom.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och bra rp, göra roliga scenarion osv, och göra alla glada, kommer alltid hålla mig till servens regler. inget som förstör RPN, Jag kan även hjälpa till i samhället och göra det till än trygg plats för andra människor.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda ska ha kul i scenariot och inte bara för att vinna utan att det ska vara lika kul för båda parterna.
Hur hittade du Unive? har spelat här förut. och den är svin bra! yes
Vad är ditt discord namn? you got hasbullad#9961
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lenny Laxnacke och han är 65 år gammal och han är väldigt intresserad av Bilar/motorer och han är en kille som har svårt att få vänner men han har en vän som heter Alexander som han gillar mycket och han betyder allt för han. Han personligheter är att han är snål och lägger inte några utgifter i onödan .Han har bott i staden i några månader och har inga vänner och det går dåligt vid pengar vägen. Hans dröm bil är en audi rs6.Han föräldrar var död när han var 7år gammal så han har har bott på foster hem från 15 års åldern. Han har varit kriminell en gång när han var 25 år så han sålde droger åt ett stort gäng i staden. Men hans syster finns kvar men han har sagt upp kontakten med Lenny. Lenny lever även med Aggrationsproblem så han blir sur väldigt lätt om man retar upp honom.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och bra rp, göra roliga scenarion osv, och göra alla glada, kommer alltid hålla mig till servens regler. inget som förstör RPN, Jag kan även hjälpa till i samhället och göra det till än trygg plats för andra människor.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda ska ha kul i scenariot och inte bara för att vinna utan att det ska vara lika kul för båda parterna.
Hur hittade du Unive? har spelat här förut. och den är svin bra! yes